Pillerilla

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Pernilla - 14 augusti 2013 08:34

Imorse kände jag mig verkligen som en god och uppoffrande flickvän som klev upp 04:45 bara för att skjutsa Magnus till Behrn Arena och bussen som skall ta honom och Örebro Hockey till Arlanda. De ska till Schweiz och spela en "minicup" som träning inför SHL och är tillbaka igen redan på söndag. Känns skönt att han inte är borta mer än fem dagar, får alltid en klump i magen när han åker iväg någonstans, det känns verkligen att någonting fattas här hemma!


Givetsvis händer saker som absolut inte får hända när Magnus är borta - som att bilen börjar krångla! Det är så typiskt! När jag skjutsat Magnus till bussen och skulle parkera hemma var det fullt på alla gator där vi brukar parkera, så fick ställa mig på Storgatan där det är avgiftsfritt fram till kl 08. Tänkte att jag flyttar bilen då när de flesta åkt till jobbet och det brukar bli plats på gatan utanför oss. Men så när jag ska flytta bilen vill den inte åka iväg. Helt mystiskt! Fattar i-n-g-e-n-t-i-n-g. Pappa ska komma och titta på den antingen idag eller någon dag snart, jag BER TILL GUD att det inte är någonting allvarligt fel! Har precis vant mig att ha tillgång till bil, skulle känns så jäkla surt att behöva skrota den på en gång...


Örebro spelar mot Rapperswill, Davos och Ambri. Alla matcherna går att se på na.se!

(bilden hämtad från orebrohockey.se)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards