Pillerilla

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Pernilla - 27 augusti 2013 12:01

Så var mitt sommarvikariat på jouren slut. Jisses vad fort det har gått! Alltid lite vemodigt att lämna ifrån sig larm och nycklar, krama ordinarie personal med löfte att komma och jobba några pass i höst, och sedan plocka ur skåpet. Har haft en kanonsommar och trivts så bra, samtidigt som det är skönt att ta med sig den erfarenheten och blicka framåt mott legitimationen. Jag tror egentligen inte att psykiatri är någonting för mig, känner mig lite för osäker än så länge. När jag är klar ska jag satsa på det somatiska, är livrädd för att tappa den biten och känner verkligen att jag behöver repetition! SKa börja kika runt lite efter jobb i slutet av september - crazy!!


Har mer eller mindre ledigt nu fram till tisdag nästa vecka. Då drar c-uppsatsen igång! Längtar samtidigt som jag n-j-u-t-e-r av ledighet nu för det väntas mycket plugg de kommande veckorna. Men måste erkänna att jag är lite rastlös dessa dagar i slutet av sommaren. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Ska cykla upp mot stan och kika runt lite tänkte jag och sen sätta mig på Wayne's och repetera regelboken inför helgens domarkurs. Ikväll stundar det hockey, träningsmatch mot förra årets svenska mästare Skellefteå! Ska bli riktigt roligt! Jag och Pappa har till och med lyckats lura med Mamma ;-)


Ciao!

 

Tack jouren för den här sommaren!   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards